Powiesci historyczne

Powiesci historyczne

Różnica między uwodorniony vs. częściowo utwardzone tłuszcze

Uwodornione i częściowo uwodornione nie są takie same. tłuszcz roślinny przykład uwodornionego oleju i składa się z silnie bitej oleju palmowego, która powoduje tlenu do oleju, który następnie wiąże się z wodorem w oleju, składającej sztywny produkt.body niemowlęce hurtownia internetowa To nie jest dobre, ponieważ nasze membrany działają najlepiej z fluidy rodzajów tłuszczów. Sztywność tłuszczu spowalnia komunikację między komórkami membrany.

Jeśli masz zbyt wiele uwodornionych tłuszczów w diecie, objawy bólu i sztywności są podkreślone. Oliwa z oliwek jest przykładem nienasyconych kwasów tłuszczowych, tak, że jest w postaci ciekłej. Rozcieńczalnika olej uwodorniony i mniej, lepiej komunikacji z komórki do komórki, a transport składników odżywczych, jak i poza błonę komórkową. Im więcej uwodorniony tłuszcz, wiązań chemicznych, które są bardziej „trans” w naturze. Te tłuszcze trans stworzyć najbardziej spustoszenie w naszym organizmie.

Częściowo utwardzony tłuszcz jest przez człowieka, częściowo bitą tłuszczu wielonienasyconych. Wiązania wodorowe są zwiększone w procesie ubijania. Przykładem jest margaryna. Margaryna jest olejem, który jest cieńszy niż oleje stosowane do skracania. Korzyść dla producenta, że ??hydrogenates lub częściowo hydrogenates jest to, że ich produkt będzie miał dłuższy okres trwałości, ponieważ tłuszcze nie włącza zjełczały tak szybko.

Ciało, jednak tak naprawdę nie wie, co zrobić z tych tłuszczów. Wie, że potrzebuje zarówno nienasycone i nasycone tłuszcze na utrzymanie błon komórkowych i tkanek, które tworzą mózg i układ nerwowy, ale jeśli nie dajemy naszemu organizmowi prawidłowe dawkowanie każdego rodzaju tłuszczu, podobnie jak wtedy, gdy dać swoje ciało tanie suplementy, które mają kilka możliwych szkodliwych wypełniaczy lub zanieczyszczeń w nich organizm zużywa, co można dostać. Tak, to zajmie uwodornionych tłuszczów i robić najlepiej to może się z nim.

Naturalne tłuszcze nasycone są jak tłuszcz wołowy, tłuszcz mleka, tłuszcz z kurczaka i tłuszczu ryb. Wołowina i pamiętnik są bardziej nasycone niż kurczaka i drobiu, który jest bardziej nasycone niż oleje z ryb i tłuszczów rybnych. Nie sądzę, że te naturalnie zawierają tłuszcze nasycone tłuszcze trans, chyba że są gotowane w zbyt wysokiej temperaturze. Oczywiście, kiedy to nastąpi, gotowania tworzy wolne rodniki (podobnie jak w char broiling i grillowanie). To inny problem, wszyscy razem.

– autor artykułu

Author: tv-trip.pl

Share This Post On